Оздоблення яхт

При оздобленні яхти найперше варто замислитись над тим чого ви прагнете досягти. Якщо ви
прагнете сучасний мінімалістичний декор, то варто обирати натуральні матеріали із деревини,
каменю та матових металевих предметів лаконічної форми. Якщо ж ви бажаєте щоб яхта була
розкішною у класинму стил або стилі арт-деко, то варто оздобити внутрішній інтер’єр золотими
декоративними елеменами. Можливо вам подобається стиль хай-тек, то останні тенденції у
сучасних технологіях найкраще рішення для такого стилю.
У будь-якому разі яхти вимагають трудомісткого внутрішнього оздоблення, тому що від цього
залежить не тільки зовнішній вигляд і якість, а ще й довговічність і безпека життя, ажде яхти
знаходяться більший час на воді.
Матеріали з яких виготовляеться внутрішне та зовнішне оздоблення повинні витримувати такі
технічні навантаження як:
– вологе повітря;
– солона вода;
– погодні умови (вітер, шторм, сніг, дощ, мороз);
– соняшні промені, тощо.

Попри це внутрішній інтер’єр повинен бути максимально комфортним, тому що яхта це той самий
будинок на воді де власник з гостями може проводити від декілька днів до декількох місяців.
Головне дотриматись балансу між зовнішнім виглядом і функціональністю.
Також важливо обміркувати комфортні умови для екіпажу яхти. Зрештою саме вони обслуговують
працездатність яхти і надають комфорт для гостей, тому варто виділити більше місця для
відпочинку екіпажу.
Якщо яхта малого розміру, для економії простору можливо викорстовувати меблі трансформери
такі як складені стільці та столи, висувні ліжка, а інші вбудовані елементи які можно витягати за
необхіндістю. Електрика, оствітлення теж варто заховати за стінами, а меблі надійно закріпити до
стін чи підлоги. Для оздоблення яхти використовують високоякісні матеріали, які будуть ефектно
виглядати та витримувати підвищену вологу:
-дзеркальні панелі;
-дерево (тік, палісандр, кедр, дуб);
-хромований метал;
-кришталь та загартоване скло;
-кам’яний шпон;
-мармур;
-позолочені молдинги.

Чи збираєтеся ви побудувати нову будівельну яхту або купити човен, ви зіткнетеся з питанням,
який матеріал є ідеальним для будівництва. один або вважайте один уже збудованим.
У минулому столітті човни перетворилися з дерева на композит, і корабельні архітектори і верфі
додали до списку матеріалів сталь, алюміній, різні пластмаси і навіть ферроцемент. І тепер кожен
матеріал доступний у різних формах. В результаті на багатьох яхтах використовується кілька
матеріалів, і ви помітите, що можливості є безмежними.
У міру появи нових матеріалів, багато з яких були в період повоєнного буму наприкінці 1940-х – на
початку 1950-х років, думки суднобудівників змінилися. Рання мудрість показувала, що сталь
найкраще підходить для великих яхт, а скловолокно – лише для невеликих човнів, але це були
лише ранні думки.

Правильний вибір матеріалів, будь то будівництво однієї нової будівельної яхти або їх серії, має
вирішальне значення для успіху. Серед безлічі факторів, які слід враховувати, найбільш
важливими є вага, міцність та корозійна стійкість. Другорядними по відношенню до них є розмір і
форма корпусу, передбачуване використання судна і район (а) плавання.
Існують також відмінності в матеріальних та трудових витратах, які, зрештою, можуть становити
значний відсоток від повністю обладнаної та закінченої яхти.

У кожного з цих матеріалів є свої плюси та мінуси, тому не дивно, що морські архітектори,
дизайнери та верфі вибирають та створюють індивідуальні яхти із суміші матеріалів.
Яхта – це дорога іграшка, яку виготовляють на замовлення, саме тому при її плануванні варто
враховувати “характер” цього транспорту. На його створення треба час і смак. При розробці
індивідуального дизайну приділяється увага всім найменьшим дрібницям, поєднується стиль, з
комфортом і функціональністю і сворюється шедевр.

Menu